14 Aralık 2014 Pazar

" Çokkk Uzun Zaman Olmuşşş..." Merhaba Blogum !!!


Merhabalar,mutlu pazarlar.Aman Allah'im ne kadar uzun bir süre geçmiş özlemişim.Blogumu açtıgımdan beri verdigim en uzun süre olsa gerek.En son Agustos 2013'te paylaşımda bulunmuşum nerdeyse 1.5 yıl olucakmış.Eeee bu kadar  neredeydi örgü cumhuriyeti ? :):):) Şimdi nereden başlasam ki.Eylül 2013'te Rabbim bize en güzel hediyeyi yolladı ve bu hediye ile hayatımız tamamen değişti.Nete bile giremediğim zamanlar oldu hem zor hem keyifli zamanlar.Tabi eskisi kadar hatta neredeyse hiç örgü örmeyince ekleyecek bir şey de olmayınca girmedim.Derken hayatımızın anlamı Haziran ayinda kollarimda ki yerini alinca,hayatımda en güzel günlerimi yasayinca,elime ne tığ ne şiş ne ip hiçbir şey almadım.En büyük hobim " OGLUM " oldu.Ama biz artık büyüdük ve  gecen gün büyümeye devam ediyoruz.Artık fırsat buldukça girmeye çalışacağım.Bu sıralar  ogluşuma  bere örmekle meşguluz tabi bir hafta olucak bitiremedik beremizi ama iplerle uğrasmak bile büyük bi zevk.Kısacası artık karsınızda "ANNE " olmuş bir örgü cumhuriyeti var.(Ne büyük saadetmiş)İnsallah en kısa zamanda güzel paylaşımlarda bulunmak dilegiyle.Sevgiyle ve saglıcakla kalın.


8 yorum:

  1. Merhaba bebeğinizi sağlıkla büyütün inşallah ..Ben de yeni anne olmuş biri olarak sizinle aynı günde aynı içerikli post göndermişim o yüzden hoşuma gitti yazınızı okuyunca :)

    YanıtlaSil
  2. oleeeeeey oleeeeey oleeeey :)

    YanıtlaSil
  3. Gözünüz aydın,sağlıkla büyütün.Selam ve sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Sağlıkla büyütün,örgüleriniz de çok güzel,ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. canım güzel bir yazı olmuş aynı zamanda blogunu çok begendim takibimdesin :)) Bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. merhaba, çok güzel olmuş, deeptone den geldim, takipteyim, bana da beklerim,
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, yeni keşfettim blogunuzu takibe aldım. Bloguma da beklerim.
    Güzellik, Alışveriş, Dekorasyon, Kitap, Film, Dizi, Moda, Kendin Yap Blogu

    www.gripalyaco.com

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı olsun. Rabbim vatana millete hayırlı evlat eylesin.

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız için Teşekkürler...