24 Kasım 2012 Cumartesi

'' Şapka+Patik Converse Takım '' ( Örgü Convers Patik )

Merhaba merhaba herkese...
Uzun süredir doluluk bir türlü bitmedi gitti.Bu arada conversler ile bütünleşip kayboldum aralarında :)))
Tam bir aydır neredeyse aralıksız convers örüp duruyorum,ama her şeye rağmen çok seviyorum örmeyi.Özellikle emek verdiklerinin etrafındakiler tarafından beğenilmesi de ayrıca güzel yanı bu işin.Bu derece beğenileceğini hiç ummuyordum,sizde sevdiklerinize almak isterseniz benimle bağlantıya geçmeniz yeterli...
Konuyu şöyle bağlıyorum.

'' SEVGİ İLE ATTIĞIM İLMEKLERİN MUCİZESİ CONVERSLERİM ''




16 yorum:

  1. ellerine sağlık canım cok güzeller banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık ben de aynı durumdayım araya bir büyük panço ördüm şimdi yine converslere devam:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende arada değişik modeller deniyorum ama convers vazgeçilmezim :))

      Sil
  3. cok güzeller,ellerine saglik canim ,benimde öresim geldi bu patiklerden acaba becerebilirmiyimki ,neyse deneyeyim seninkilere bakarak.sevgiler muharrem ayin hayirli ve bereketli olsun insallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence yapabilirsin cokta zor değil biraz oyalayıcı o kadar :)

      Sil
  4. Ellerine,emeklerine sağlık.Çok şirin duruyorlar,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Ben de çok beğendim, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Tek kelimeyle HARİKA.. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. cok guzeller cok cok beyendım bend tığ ile örüyorum ama sızın tarzınız cok hosma gıttı sanırım nasıl basladıgınızla ılgılı kucuk tiyolar verırmısınız... bende bu ısten gecım saglamayacalısıyorum eger yardımcı olursanız cok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  8. sevgi ilmikleriylr başlatıgınız patigin sonucu harika birşey olmuş bizede aktarırsanız bizde sevgi ilmekleriyle başlayabiliriz :D

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız için Teşekkürler...