11 Şubat 2013 Pazartesi

" Convers Spor Hırka ve Patik Takımı " (Örgü Convers Patik)

Herkese mutlu bir hafta dilerim...
Yine çok ihmal ettim bloğumu :(
Ama zaman nasıl geçiyor farkına bile varmıyorum,sonra bir bakmışım haftalar su gibi akıp geçmiş.
İplerle boğuşmak yeni şeyler üretmek yoğun olsa da yine de çok güzel...
Convers patikleri ilk kez denediğimde şişle yapmıştım o zamandan bu zamana convers yapıp durdum :)))
Şimdide farklı bir takım hazırladım hırkayla takım convers işte karşınızda hırkası ile takımlanmış pembe conversler... 
Sağlıkla kalın.






2 yorum:

  1. harika bir bloğunuz var,ne kadar güzel şeyler örmüşünüz ellerinize sağlık,süpersiniz....sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim,beğenmenize çok sevindim :) hoşgeldiniz.

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız için Teşekkürler...