19 Aralık 2012 Çarşamba

" Minik Prensesler İçin İncili Bebek Patiği :))))) " (Örgü Bebek Patiği)

Bu cici,süslü püslü,minik patiği sipariş üzerine yaptım...Bu patik aslında model olarak tığ işiydi ama ben şişle denedim bir kaç süslemesi ve çiçeklerini tığ ile yaptım.Ben özellikle 0-2 yaş bebeklerde tığ işi yerine şiş işinin tercih edilmesinden yanayım.Sanki bebeklerin minicik ayaklarının yumuşak patiklerle daha da rahat edeceğini düşünüyorum.Şimdi bu süslü ve şeker patiği sizlere de sunuyorum...İşte minicik minicik prensesler için incili bebek patiği :))

Sevgilerle...





8 yorum:

  1. Küçük prenseslere çok yakışacaktır ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim... ellerinize sağlık.. iyi günlerde giyilsin inşallah...

    YanıtlaSil
  3. ay cok harika olmus ellerinize vaglik.

    YanıtlaSil
  4. tek kelimeyle muhteşem olmuş,tam da süslü kız çocuklarına göre :)emeğine sağlık..

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız için Teşekkürler...