17 Ocak 2013 Perşembe

" Minik Kızlarınızın İsmine Özel Taç ve Babet Patik Takımı " (Örgü Babet Patik-Örgü Taç)

Herkese şimdiden hayırlı cumalar diliyorum.
Tüm dualarımız kabul olsun,evimizde mutluluk,huzur ve bereket hiç eksilmesin inşallah...

Bu takımda tamamen doğaçlama yapılmış bir modelden esinlenmemiş bir takım.

Bir gün aklıma geldi başladım ve bitirdim.
İsime özel ürünler çok daha güzel oluyor bende kendimce bir şeyler yapmaya çalıştım ve şimdi huzurlarınıza sunuyorum...
Sevgilerle...




8 yorum:

  1. Çok şirin olmuşlar ellerinize sağlık.Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir düşünce ve çok sevimli duruyorlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir anda gelen bir düşünce size de çok teşekkür ederim...

      Sil
  3. pek cicilermiş :) ben de bloguma beklerim missinem.blogspot.com

    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. çok şekerler harika olmuşlar

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız için Teşekkürler...