1 Temmuz 2012 Pazar

'' Akıllı ipten Süveterli Erkek Bebek Takımı '' (Örgü Atkı-Bere) (Örgü Bebek Süveteri)

Uzun bir ara oldu değil mi? Gerçekten öyle oldu bloğumla ilgilenmeyeli hayli bir zaman olmuş.Gerek eşimin hastalığı,gerekse önümüzdeki hafta sonu gireceğim Kpss sınavı için bu aralar baya bir vaktimi harcadım.Hatta elime hiç örgü alamadım bile diyebilirim.Eee örgü olmayınca ekleyecek bir şey de olmuyor tabi :D Ama çok şükür artık rahatlayacağım eşim iyice toparlandı,sınavımda bittikten sonra daha çok,daha yeni paylaşımlarla aranızda olacağım inşallah..Benim gibi sınava girecek olan varsa bol şans diliyorum.Sevgilerle...



14 yorum:

  1. Eşine çok geçmiş olsun, ciddi bir sağlık sorunu değildir umarım.
    Sana da başarılar dilerim.
    Üçlü takım çok güzel olmuş, ellerine sağlık.
    Mutlu pazarlar:)

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık cok güzel banada beklerim

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık seviyorum bu ipler her ölçüye ayrı desen çıkabiliyor .Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle hastalık sürecini atlattığınız için geçmişler olsun diyorum, hastalık, ders derken sende bayağı yoruldun kendine dikkat et arkadaşım...
    örgülerin çok güzel olmuş giyecek olan minik güle güle kullansın
    kpss de başarılar diliyorum. sevgilerle

    YanıtlaSil
  5. desenleride çok güzel,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. çok beğendim :)
    sınavında başarılar.

    YanıtlaSil
  7. Emeklerinize sağlık muntazam .

    YanıtlaSil
  8. okuyan:cevabım biraz geç oldu :)
    eşimin hastalığı ciddi değildi ama bayağı üşütmüştü şimdi çok iyi şükür
    takım için teşekkür ederim
    sınavda bitti artık kurtuldum :D

    YanıtlaSil
  9. iğne oyalarım ve hobilerim:teşekkür ederim,geldim ziyaretinize

    örgü çantam:teşekkürler,bende çok seviyorum bu ipleri insan daha da bir heyecanlanıyor meraklanıyor bu iplerle örerken :)))

    YanıtlaSil
  10. siyahkuğu:düşüncen için çok teşekkür ederim canım
    ama artık eşim iyi sınavda bitti rahatladım
    örgüler içinde ayrıca teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  11. yasemince45:teşekkürler

    gonca keskin:sağol teşekkür ederim

    özgür bahçe: :)çok sağolun

    YanıtlaSil
  12. eşine geçmiş olsun,
    umarım sınav da iyi geçmiştir,
    emeğine sağlık çok güzel.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. İlknur AKPINAR:teşekkür ederiz beğenmenize sevindim,sevgiler.

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız için Teşekkürler...